TWASOUL
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عالمى لكل الاخبار ولكل الناس

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

سلمى صباحي لـ"بدر": اخص عليك يا محمود دا أنا كنت بحبك.. مش معقول علشان انتخابات تبيع كده

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 233

سلمى صباحي لـ"بدر": اخص عليك يا محمود دا أنا كنت بحبك.. مش معقول علشان انتخابات تبيع كده Empty
مُساهمةموضوع: سلمى صباحي لـ"بدر": اخص عليك يا محمود دا أنا كنت بحبك.. مش معقول علشان انتخابات تبيع كده   سلمى صباحي لـ"بدر": اخص عليك يا محمود دا أنا كنت بحبك.. مش معقول علشان انتخابات تبيع كده Icon_minitime1الأحد فبراير 09, 2014 3:55 pm

استنكرت الإعلامية سلمى صباحي، نجلة حمدين صباحي، مؤسس التيار الشعبي، موقف محمود بدر مؤسس حركة "تمرد" من ترشح والدها لانتخابات الرئاسة، ودعمه للمشير السيسي في الانتخابات حال ترشحه.

وقالت "صباحي" عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك": "اخص عليك يا محمود.. دا أنا كنت بحبك! حمدين صباحي أول واحد اتكلم على (تمرد) في الإعلام ودعا ليها وشكر فيها.. دا إنتو كنتم بتعملوا اجتماعات في بيته يا أخي!! مش معقول عشان انتخابات تبيع كده!!".

جدير بالذكر أن محمود بدر، جمد عضوية كل محمد عبدالعزيز، وحسن شاهين عضوي الحركة بعد إعلان دعمهم لحمدين صباحي في الانتخابات الرئاسية.
https://twasoul.alafdal.net

سلمى صباحي لـ"بدر": اخص عليك يا محمود دا أنا كنت بحبك.. مش معقول علشان انتخابات تبيع كده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» باسل عادل: أتمنى استمرار السيسي في منصبه.. وأفضل ترشح موسى أو صباحي
» لغم يُعرقل إجراء انتخابات الرئاسة أولاً
» حسنى محمود يكتب: "رسالة الى السيسى"